Vacature: tekstschrijver / contentspecialist (32-40 uur)

Raymond Luijbregts Vacatures

Let op: deze vacature kunnen wij niet freelance vervullen. Wij zijn niet op zoek naar freelancers. De verhalen van onze klanten uitwerken of redigeren tot pakkende blogs, artikelen, cases, whitepapers, interviews en socialmediaposts. Voor de juiste doelgroep, in de juiste tone-of-voice. Daarbij gaat het vaak over technologie, want het gros van onze klanten komt uit de (zakelijke) IT-branche. Klinkt als …

Vacature: Junior PR-medewerker (24-40 uur)

Raymond Luijbregts Vacatures

Als junior PR-medewerker geef je ondersteuning aan ons team van PR-adviseurs. Samen met hen zorg je ervoor dat de verhalen van onze klanten bij de juiste doelgroep terechtkomen. Je zorgt dat ze gehoord en gezien worden. In de vakmedia en dagbladen, maar ook in Google, op social media en in blogs. Daarbij gaat het vaak over technologie, want het gros …

7 Quick Tips To Become an Inbound Marketing Machine

Raymond Luijbregts Gecureerd

See on Scoop.it – Tips voor contentmarketing Do you want to become a powerful Inbound Marketing Machine and crush your rivals? Raymond Luijbregts’s insight: Inbound marketing is sterk in opkomst, en dat is niet voor niets. Mensen willen niet meer ‘lastig’ gevallen worden met marketingboodschappen. Door het aanbieden van waardevolle content komen mensen vrijwillig naar jou toe, of vinden ze …

Structured data voor next level SEO : B2Bmarketeers.nl

Raymond Luijbregts Gecureerd

See on Scoop.it – Tips voor contentmarketing Structured data voor next level SEO Raymond Luijbregts’s insight: De Hummingbird-update brengt ondanks wat sommige marketeers beweren wel degelijk technische implicaties met zich mee. Google mag dan beter de zoekopdrachten begrijpen, voor een goede koppeling met je website moet het ook steeds nauwkeuriger kunnen bepalen wie je bent en wat je doet. Daarvoor …

Zagen aan de stoelpoten van zoekgigant Google: wie durft? – Frankwatching

Raymond Luijbregts Gecureerd

See on Scoop.it – Tips voor contentmarketing Moet je als SEO-specialist verder kijken dan Google? Jazeker! Er zagen steeds meer concurrenten aan Googles stoelpoten… Raymond Luijbregts’s insight: Google is heilig voor veel marketeers en SEO’ers. Deels terecht, maar het loont de moeite ook verder te kijken. In mijn bijdrage voor Frankwatching.com schets ik waarom Google het binnenkort wel eens lastig …

A Spectacular List of 240+ Tips, Tricks and Resources for Content Marketing

Raymond Luijbregts Gecureerd

See on Scoop.it – Tips voor contentmarketing From beginners to old-hats, we all have something to learn about content marketing. We know you have better things to do than spending your days scouring the web for the info you need, so we’ve taken the liberty of doing that for you. Raymond Luijbregts’s insight: Een van de meest complete lijsten van …

Content gating: de voor- en nadelen

Raymond Luijbregts SEO

Dit artikel verscheen ook op Frankwatching Het plaatsen van content achter een inlog, oftewel content gating, is een beproefde leadgeneratiestrategie. Maar is deze aanpak altijd verstandig? De voor- en nadelen van gated content op een rij. Wat is content gating? Met content gating bedoelen we het plaatsen van content achter een webformulier. De bezoeker krijgt toegang tot de content zodra …

Facebook breidt Like-knop uit met emoties

Raymond Luijbregts Social media

Facebook heeft zijn gebruikers uitgebreidere manieren gegeven om berichten te ‘liken’. Gebruikers kunnen hun gevoelens bij een bericht nu ook aanduiden als ‘Geweldig’, ‘Grappig’, ‘Verbluft’, ‘Verdrietig’ of ‘Boos’. De reactie-emoji’s komen beschikbaar wanneer je met de muis heel even op de like-knop blijft hangen. In de timeline zie je welke emoties de postings oproepen. Door met de muis over de scores te bewegen, zie …