Vacature: (Senior) PR/contentadviseur

Raymond Luijbregts Vacatures

Je werkt als (senior-)adviseur voor een PR- of contentmarketingbureau. Je vindt je vak superleuk, maar je kunt je niet verder ontwikkelen. Of je vindt het ouderwets dat je tijdens kantooruren iedere dag maar weer op kantoor moet zitten. En misschien wil je tijdens een werkdag tussendoor gaan sporten of eens je kinderen zelf van school halen. Dat kan allemaal wel …

Vacature tekstschrijver

Vacature: Contentmanager IT & technologie (32 – 40 uur)

Raymond Luijbregts Vacatures

Blockchain, business analytics, cloud computing, AI, ML, security… allemaal voorbeelden van onderwerpen waar we volop over schrijven. Niet alleen voor de business, maar ook voor IT’ers. En dat is precies de reden waarom we voor de functie van contentmanager IT & technologie op zoek zijn naar iemand die niet alleen goed kan schrijven. Hij of zij moet ook de IT-wereld …

Vacature: Junior PR-medewerker (32-40 uur)

Raymond Luijbregts Vacatures

Let op: deze vacature is inmiddels vervuld! Als junior PR-medewerker geef je ondersteuning aan ons team van PR-adviseurs. Samen met hen zorg je ervoor dat de verhalen van onze klanten bij de juiste doelgroep terechtkomen. Je zorgt dat ze gehoord en gezien worden. In de vakmedia en dagbladen, maar ook in Google, op social media en in blogs. Daarbij gaat …

7 Quick Tips To Become an Inbound Marketing Machine

Raymond Luijbregts Gecureerd

See on Scoop.it – Tips voor contentmarketing Do you want to become a powerful Inbound Marketing Machine and crush your rivals? Raymond Luijbregts’s insight: Inbound marketing is sterk in opkomst, en dat is niet voor niets. Mensen willen niet meer ‘lastig’ gevallen worden met marketingboodschappen. Door het aanbieden van waardevolle content komen mensen vrijwillig naar jou toe, of vinden ze …

Structured data voor next level SEO : B2Bmarketeers.nl

Raymond Luijbregts Gecureerd

See on Scoop.it – Tips voor contentmarketing Structured data voor next level SEO Raymond Luijbregts’s insight: De Hummingbird-update brengt ondanks wat sommige marketeers beweren wel degelijk technische implicaties met zich mee. Google mag dan beter de zoekopdrachten begrijpen, voor een goede koppeling met je website moet het ook steeds nauwkeuriger kunnen bepalen wie je bent en wat je doet. Daarvoor …

Zagen aan de stoelpoten van zoekgigant Google: wie durft? – Frankwatching

Raymond Luijbregts Gecureerd

See on Scoop.it – Tips voor contentmarketing Moet je als SEO-specialist verder kijken dan Google? Jazeker! Er zagen steeds meer concurrenten aan Googles stoelpoten… Raymond Luijbregts’s insight: Google is heilig voor veel marketeers en SEO’ers. Deels terecht, maar het loont de moeite ook verder te kijken. In mijn bijdrage voor Frankwatching.com schets ik waarom Google het binnenkort wel eens lastig …

A Spectacular List of 240+ Tips, Tricks and Resources for Content Marketing

Raymond Luijbregts Gecureerd

See on Scoop.it – Tips voor contentmarketing From beginners to old-hats, we all have something to learn about content marketing. We know you have better things to do than spending your days scouring the web for the info you need, so we’ve taken the liberty of doing that for you. Raymond Luijbregts’s insight: Een van de meest complete lijsten van …

Content gating: de voor- en nadelen

Raymond Luijbregts SEO

Dit artikel verscheen ook op Frankwatching Het plaatsen van content achter een inlog, oftewel content gating, is een beproefde leadgeneratiestrategie. Maar is deze aanpak altijd verstandig? De voor- en nadelen van gated content op een rij. Wat is content gating? Met content gating bedoelen we het plaatsen van content achter een webformulier. De bezoeker krijgt toegang tot de content zodra …