De leukste inhakers op Valentijnsdag

Esther van Rees Social media

Tegenwoordig ontkom je, mede dankzij Social Media, niet meer aan alle Valentijnsdag-commercie. Op Facebook, Twitter en zelfs LinkedIn kom je genoeg afgezaagde reminders tegen. Maar gelukkig zijn er ook merken die willen opvallen en hier op een leuke manier op inhaken. Zo had de website mooiwatbloemendoen.nl bedacht op verschillende plekken in Parijs en Amsterdam emergency cases op te hangen. In …

Social Media geeft extra dimensie aan Olympische Winterspelen

Esther van Rees Contentmarketing, Social media

Of het nu om sporters, sponsoren of merken gaat. Iedereen gebruikt Social Media om aandacht te krijgen tijdens de Spelen in Sotsji. Nog nooit eerder waren Olympische sporters zo actief op Social Media als tijdens deze Olympische Winterspelen. Dit is na de eerste dagen al sterk gebleken. Bijna alle Olympische sporters zitten op Twitter en delen hier uitgebreid hun ervaringen …

Waarvoor verlaten jongeren Facebook?

Esther van Rees Social media

In 2011 werd al bekend dat steeds meer jongeren Facebook verlaten. Het aantal Amerikaanse tieners (13 – 17 jaar) op Facebook nam de afgelopen drie jaar met 25,3 procent af. Het aantal Facebookende 55-plussers steeg echter enorm. De afgelopen drie jaar groeide deze groep op Facebook in Amerika met 80,4 procent. Het lijkt erop dat veel jongeren Facebook verlaten vanwege …

Dassault Systèmes benoemt Gian Paolo Bassi tot CEO SolidWorks

Nelleke Braam Dassault Systèmes, Persberichten

Maarssen, 19 januari 2015 — 3D-specialist Dassault Systèmes heeft Gian Paolo Bassi (55) benoemd tot CEO van SolidWorks. Bassi volgt Bertrand Sicot op, die Vice-President Sales is geworden van het indirecte verkoopkanaal ‘Value Solutions’ bij Dassault Systémes. Gian Paolo Bassi startte in 2011 bij Dassault Systémes als Vice President Research & Development van de 3D-ontwerpsoftware SolidWorks. In die functie was …