Contentmarketing

Contentmarketing

We worden dagelijks overspoeld door een enorme berg aan informatie. In een dergelijk landschap blijkt adverteren niet meer effectief genoeg te zijn. 70 procent van de consumenten geeft immers aan een merk liever te leren kennen via artikelen dan via advertenties. Bedenk daarbij dat contentmarketing 62 procent minder kost dan traditionele marketing. En drie keer zoveel leads oplevert.

Een goed verhaal

Hoe bereik je in zo’n tijdperk van information overload nog effectief je doelgroep? De sleutel ligt in het bieden van waardevolle en onafhankelijke informatie. Waarin je laat zien wat je weet, wat in je branche speelt en je jezelf onderscheidt op inhoud. Groei met contentmarketing uit tot een thought leader. Geef een boost aan je sales. Contentcreatie is namelijk de meest effectieve SEO-tactiek.

“58 procent van de consumenten vertrouwt redactionele content.”

Content curation en content creation

De grootste uitdaging bij contentmarketing ligt echter in het bedenken en creëren van nieuwe content. Co-Workx is gespecialiseerd in zowel content curation als content creation. Voor de consumentenmarkt en de business-to-business industrie. We kennen de ontwikkelingen in jouw markt. En vinden moeiteloos pakkende onderwerpen en invalshoeken voor content die aanslaat. We kunnen content optimaal inzetten voor allerlei vormen van inbound-marketing. Denk hierbij aan artikelen, blogs, video’s en infographics.

En natuurlijk weten wij precies waar we jouw content moeten publiceren. Namelijk multimediaal, op allerlei media en op verschillende kanalen. Wil jij net als onze klanten transformeren naar een conversation company? Neem dan contact op met ons.

Onze activiteiten

Meer over contentmarketing