Public Relations

Het tonen van jouw expertise op een bepaald vakgebied doe je niet door alleen originele content op de eigen website te publiceren. Of door continu persberichten te versturen. Om een positief beeld te werven bij de doelgroep, is een goede reach over diverse (social) mediakanalen essentieel.

Denk hierbij aan een eigen blog en het delen van informatie via socialmediakanalen. En het plaatsen van blogs, artikelen en columns in zoveel mogelijk media: van vakbladen tot en met algemene pers en managementbladen.

‘There is only one thing in the world worse than being talked about, and that is not being talked about’ – Oscar Wilde

De uitspraak van Oscar Wilde raakt precies waar public relations om is begonnen. Een lage naamsbekendheid levert niks op. Voor een goede relatie met het Umfeld heb je geduld, authenticiteit en visie nodig. Organisaties die zo’n goede band hebben en aan domain claiming doen, worden door het publiek bestempeld als thought leaders.

Aandacht, tijd en precisie

Maar hoe zorg je ervoor dat je die content kunt leveren, waar een journalist behoefte aan heeft? Hiervoor moet je precies weten wie over welke onderwerpen publiceert. En welke ideeën bijdragen aan de huidige content. Dit proces met journalisten vergt veel aandacht, tijd en precisie. Daarom wil je het uitbesteden aan een professioneel communicatieadviesbureau, zoals Co-Workx.

Dagelijks contact

Wij onderhouden op dagelijkse basis contacten met journalisten. We weten wat de journalisten interesseert. Hoe we ze moeten benaderen. Wat ze belangrijk vinden. Bovendien houden we actualiteiten, trends en ontwikkelingen nauwgezet bij. Zodat we de behoefte aan content van journalisten kunnen koppelen aan het expertisegebied van onze klanten.

Wij staan voor je klaar

Wil je weten wat wij voor jou kunnen betekenen? En hoe wij de waarde van PR meetbaar maken? Neem dan contact op met Aleksandra Andjelic, 06-24 24 56 79.

Onze PR-activiteiten