Content voor retailers

Content voor retailers

Aleksandra Andjelic

Het zijn spannende tijden voor de retailsector. E-commerce is booming en fysieke winkels hebben het zwaar. Omnichannel is vanuit het niets een toverwoord geworden. En data speelt een steeds belangrijkere rol in de personalisatieslag die de sector momenteel maakt. In dit speelveld zijn technologische ontwikkelingen de ‘enabler’ van nieuwe customer experience. Mark Raben van SAP schrijft in zijn blog op …

Content voor sporters

Content voor sporters

Aleksandra Andjelic

Soms heb je de mazzel dat je voor een opdrachtgever werkt die dusdanig mooie technologie in huis heeft, dat deze op een bijzondere manier ingezet kan worden.  Zoals SAP, dat het analyseren van big data in de sportwereld groot heeft gemaakt. Big data voor sporters Wil je weten hoe SAP de sportmarkt heeft veroverd? Of hoe big data heeft bijgedragen aan het …

Content voor marketeers

Content voor marketeers

Aleksandra Andjelic

Marketing en technologie gaan tegenwoordig hand-in-hand. Dankzij technologische ontwikkelingen als big data en cloud hebben marketingafdelingen waardevolle tools in handen. Media gericht op marketing heeft dan ook steeds meer aandacht voor technologie. Wij slaan voor onze klanten de redactionele brug tussen techniek, marketing, en de vakmedia die bericht over deze branche. Zo schrijft Mirjam Wamsteeker van T-Systems op Marketingfacts over de zeer …

Content voor managers

Content voor managers

beheerder Management Leave a Comment

Directeuren en managers zijn beslissingnemers. Zij kunnen hun rol nauwelijks uitoefenen zonder een degelijke informatievoorziening. Of het nu gaat om security, big data en cloud of over kantoorinrichting en HR. Daarom schrijven we veel content voor deze doelgroep. Dankzij onze meettechnieken weten we dat Managersonline een ideale titel is om zichtbaar te worden bij een grote groep directeuren en managers. Het online magazine …

Content voor MKB

Content voor MKB

beheerder Leave a Comment

Op het moment dat je een inhoudelijk sterk artikel of een goede blog schrijft en deze plaatst op een goed medium, dan weet je dat je gevonden wordt door je doelgroep. Daarom schrijven wij voor onze opdrachtgevers regelmatig over innovatie en nieuwe ontwikkelingen. We geven tips waar het MKB lering uit kan trekken. Maar benoemen ook praktijkvoorbeelden zodat bedrijven zien wat …