PR is het nieuwe SEO

PR is het nieuwe SEO

SEO was in de voorgaande jaren vooral een technische aangelegenheid. Online marketeers kenden allerhande trucjes om Google te misleiden. Die tijd is nu voorbij. Alles draait tegenwoordig om de kwaliteit van de content. Het loont nu meer dan ooit om in het nieuws te verschijnen. En dat is precies wat wij al jaren doen: kwalitatief hoogwaardige artikelen in de pers realiseren.

Hoe helpen wij je?

We starten met het goed definiëren van je doelgroep. Wie wil je bereiken? Welk functieniveau? En waar gaan hun interesses naar uit? Op basis van deze informatie bedenken we zinvolle content. Die goed wegleest. Voor techneuten schrijven we compleet andere teksten dan voor businessmanagers.

Wat voor soort content?

Omdat je wilt dat je artikelen gelezen worden, pushen we geen producten. We bedrijven PR 2.0. We schrijven onder andere over nieuwe ontwikkelingen, geven een toekomstbeeld of juist een scherpe opinie over een onderwerp. Kijk bij ons portfolio voor talloze voorbeelden van onze teksten.

Wat is de link met SEO?

We verrijken al onze content met relevante zoektermen. Dit doen we niet geforceerd, maar op een natuurlijke manier. Artikelen moet immers goed leesbaar blijven. Daarnaast gaat SEO steeds minder om zoektermen, maar om kwaliteit en relevantie van de content. Maar ook met de techniek zijn we vertrouwd. Blogs, artikelen en persberichten kunnen we in de correcte HTML-structuur aan redacties leveren.

Waar publiceren we?

De DMU bestaat niet uit een specifieke functiegroep. Op C-level moeten ze bekend zijn met je merk. Maar vergeet ook niet de rol van een facilitair manager of techneut in het beslissingsproces. Bovendien zijn jouw doelgroepen allang niet meer trouw aan specifieke titels. Daarom zorgen wij voor zoveel mogelijk bereik in zowel online als offline media: van managementtitels tot vakinhoudelijke bladen. Van dagbladen tot consumentenbladen. Zodat iedereen jouw merk en expertise leert kennen.