SEO

SEO

Content = king, maar wat als die content je doelgroep niet bereikt? Dan is content eerder kapitaalvernietiging. Dat beseffen wij maar al te goed.

Zoekmachines zijn de bakens in dit informatietijdperk. Mensen vertrouwen bijna blindelings op Google in hun zoektocht naar informatie en antwoorden. Daarom loopt zoekmachineoptimalisatie (SEO) als een rode draad door al onze contentdiensten heen.

Valkuilen vermijden

In tegenstelling tot een paar jaar geleden werkt het niet meer om je content helemaal naar zoekmachines te schrijven. Teksten volstoppen met keywords kan zelfs averechts werken. SEO werkt tegenwoordig net even anders, en wij weten hoe.

Technische SEO-optimalisatie

We kunnen content dusdanig technisch optimaliseren zodat zoekmachines deze beter begrijpen. We kunnen inspelen op contentconsumptie vanaf een groot scherm en van mobiele apparaten. Content die we bij externe media plaatsen, kunnen we in de juiste technische (HTML-)structuur aanleveren, geheel op maat voor die betreffende website. We helpen redacties met het op de juiste manier plaatsen van blogs, artikelen en persberichten.

En we optimaliseren natuurlijk je eigen website. We gebruiken daarbij de nieuwste technieken, zoals structured data. Desnoods bekijken we samen met jouw webbouwer hoe jouw hele pagina of website SEO-vriendelijk wordt. Dat is zeker voor inbound marketing een noodzakelijke startvoorwaarde.

Ook kunnen we slim inhaken op veelgebruikte zoekopdrachten en kunnen we linkbuilding verzorgen. En dan niet de linkbuilding van vroeger, via schimmige startpagina’s en spammy content. Maar via sterke content die zo goed is, dat zoekmachines het aan je doelgroep presenteren.

Kortom: wij zorgen dat jouw content optimaal vindbaar is.

Meer over SEO