
Schrijven met impact: vermijd deze copywriting-valkuilen
Zie je als een berg op tegen die blog die je nog moet schrijven? Volgens de vermaarde schrijver Ernest Hemingway is dat totaal niet nodig.
Zie je als een berg op tegen die blog die je nog moet schrijven? Volgens de vermaarde schrijver Ernest Hemingway is dat totaal niet nodig.
Als marketeer in een b2b-organisatie is het belangrijk dat je aansluiting houdt bij de belevingswereld en behoeften van je doelgroep. Doe je dat niet, dan
En sterke interne linkstructuur is cruciaal voor een goede SEO van je website. Maar hoe pak je dat aan, welke strategieën werken en wat zijn
Wil je jouw blogposts overzichtelijk aanbieden aan bezoekers, en ze goed laten scoren voor SEO? Dan is het cruciaal dat je de content logisch structureert.
Google is per 1 juli 2023 gestopt met Universal Analytics (UA). Wil je gebruik blijven maken van Google’s analyticsplatform, dan zit er niets anders op
Hoe laat je jouw podcast professioneel klinken? Naast een goede microfoon is compressor bijna net zo onmisbaar. In dit blog verken ik de rol van
Ondanks de opkomst van AI-bots in de zoektocht naar informatie, is de strijd in de zoekresultatenpagina van Google nog lang niet gestreden. Een belangrijk wapen
Contentclusters (topic-clusters) zijn een krachtig middel voor het versterken van je SEO en het logisch structureren van je content voor bezoekers. We hebben alles wat
E-mailmarketing is een effectieve (en relatief goedkope) manier om je doelgroep te bereiken en je bedrijf te promoten. Maar wat is binnen e-mailmarketing allemaal toegestaan
Leadgeneratie is een belangrijk onderdeel van elke marketingstrategie. Het doel is om potentiële klanten die geïnteresseerd zijn in je producten of diensten, te identificeren en
Het creëren van kwalitatief hoogwaardige en boeiende content is een vak apart. Misschien beschikt jouw marketingafdeling niet over de juiste kennis hiervoor. Of ontbreekt het
Als IT-bedrijf wil jij natuurlijk je merk en producten bekendheid geven. Ook wil je je reputatie veranderen of verbeteren. Daarom zet je public relations (pr)
Wil je hoger ranken in Google? Dan moet je zorgen dat je content en je website tiptop in orde zijn. Maar daarnaast heeft de keuze
Headings zijn belangrijke elementen op webpagina’s: ze bieden zowel lezers als zoekmachines structuur en houvast. De h1-heading is de belangrijkste, en cruciaal voor SEO. Dit
Wil je aan de slag met linkbuilding? Met deze 8 experttips haal je meer uit je inspanningen. Voordat je aan de slag gaat met linkbuilding
Backlinks zijn waardevol: ze zorgen voor direct verkeer en geven een boost aan je zichtbaarheid in zoekmachines. De ‘catch’? Ze ontstaan niet vanzelf. Sterker nog:
7,5 miljoen. Dat is het aantal nieuwe blogartikelen dat dagelijks online verschijnt. Je wilt natuurlijk wel dat de lezer jouw pareltje er tussenuit pikt. Met
De meeste pr- en marketingprofessionals herkennen de vraag vast: hoeveel waarde haal ik uit pr en contentmarketing? Om een antwoord op deze vraag te geven,
Dit artikel verscheen ook op Frankwatching Het plaatsen van content achter een inlog, oftewel content gating, is een beproefde leadgeneratiestrategie. Maar is deze aanpak altijd
Als contentbureau zijn we bij Co-Workx in de afgelopen twee jaar erg nauw betrokken geweest bij talloze e-mailcampagnes van onze klanten. Hierbij hebben we veel