White papers en onderzoek

Whitepapers en onderzoek

Jouw potentiële klanten moeten tijdens de customer experience zoveel mogelijk contactmomenten met jouw organisatie hebben. Zodat je hun beslissingsproces kunt beïnvloeden. Whitepapers zijn hierbij een essentieel onderdeel. Wat zijn hiervan de voordelen?

Beïnvloeden customer journey

White papers zijn een ideaal instrument om je kennis en ervaring op een bepaald gebied te etaleren. Waardoor je als een expert of thought leader binnen je branche wordt gezien.

Lead-generatie

Bezoekers kunnen vaak pas een white paper downloaden zodra ze hun contactgegevens hebben achtergelaten. Deze informatie kan leiden tot interessante leads.

Zoekmachineoptimalistie

Whitepapers verbeteren de positie van je organisatie op Google of andere zoekmachines.

Basis voor PR en contentmarketing

Whitepapers bieden de mogelijkheid om – op een objectieve manier – dieper in te gaan op onder meer speciale methodes of technologieën. Het is echter zonde om deze informatie niet breder de wereld in te sturen. Zo gebruiken we de content vaak om artikelen aan te leveren bij de pers en verspreiden we deze via blogs en social media.

Hulp nodig?

Wie goede whitepapers produceert, kan het aantal contactmomenten met zijn doelgroep verbeteren en de conversie aanzienlijk verhogen. Heeft u hulp nodig bij het schrijven hiervan? Co-Workx heeft gespecialiseerde tekstschrijvers beschikbaar. Zij weten niet alleen hoe een goede whitepaper eruitziet, maar hebben ook de vereiste kennis van de ICT- en industriële markt.

Onderzoeken

Naast de productie van whitepapers kunnen we ook onderzoeken voor je uitvoeren. Naar je marktpositie bijvoorbeeld, of die van je concurrentie.