Over Co-Workx

Over ons

Onderzoek van LinkedIn toont aan dat non-branded en niet-commerciële content populair is. Bijna 60 procent van de respondenten geeft aan hier interesse in te hebben. En meer dan de helft zegt dat deze content hun beslissingsproces beïnvloedt. Het is vooral de content van ICT-leveranciers die de voorkeur krijgt.

De juiste kennis paraat

Dit is precies wat wij doen: inbound-marketing voor met name ICT-leveranciers en de industriële markt. Maar ook met de consumentenmarkt weten wij wel raad. We zijn bovendien gek op technologie. We weten altijd precies wat er gaande is in deze branche. En lezen elke dag zoveel mogelijk megabytes en bekijken de nieuwste video’s. Zodat we altijd op de hoogte zijn van de ontwikkelingen in de markt.

Leadgeneratie

Die kennis komt goed van pas bij onze werkzaamheden: we zorgen er met PR voor dat organisaties opvallen in de media en op social media. We stellen contentstrategieën op en voeren deze uit. Zodat onze opdrachtgevers leadgeneratie realiseren en hun naamsbekendheid vergroten. Met onze specialistische kennis weten we precies hoe we voor iedere organisatie aandacht kunnen creëren. Of dat nu is met behulp van white papers, artikelen, blogs, persberichten of social media.

Resultaten behalen door content met inhoud. Dat is waar we het voor doen.