
Storytelling: zo wek je technologie tot leven
Van de epische verhalen uit de oudheid tot de innovatieve technologieën van vandaag: storytelling blijft een tijdloze kunst. Maar hoe transformeer je een eeuwenoud concept

Van de epische verhalen uit de oudheid tot de innovatieve technologieën van vandaag: storytelling blijft een tijdloze kunst. Maar hoe transformeer je een eeuwenoud concept

Journalisten ontvangen tot wel honderd persberichten per week, of zelfs nog meer. En detijd ontbreekt om al die berichten op waarde te schatten. Een groot

Persberichten zijn misschien niet het eerste waar je aan denkt als je een IT-bedrijf wilt promoten, maar ze kunnen nog steeds veel waarde hebben. Ze

Wil je als je bedrijf jouw content beter vindbaar en overtuigender maken voor Google en je doelgroep? Dan is het belangrijk dat je die content

Een snelle website is niet alleen prettig voor de gebruikers, maar ook voor de zoekmachines. Een website die snel laadt, scoort beter in de ranking

Met minimale inspanning een maximaal resultaat. Klinkt bijna te mooi om waard te zijn? Toch bereik je met microblogging precies dat. Met deze tips en

Zie je als een berg op tegen die blog die je nog moet schrijven? Volgens de vermaarde schrijver Ernest Hemingway is dat totaal niet nodig.

Als marketeer in een b2b-organisatie is het belangrijk dat je aansluiting houdt bij de belevingswereld en behoeften van je doelgroep. Doe je dat niet, dan

En sterke interne linkstructuur is cruciaal voor een goede SEO van je website. Maar hoe pak je dat aan, welke strategieën werken en wat zijn

Wil je jouw blogposts overzichtelijk aanbieden aan bezoekers, en ze goed laten scoren voor SEO? Dan is het cruciaal dat je de content logisch structureert.

Google is per 1 juli 2023 gestopt met Universal Analytics (UA). Wil je gebruik blijven maken van Google’s analyticsplatform, dan zit er niets anders op

Hoe laat je jouw podcast professioneel klinken? Naast een goede microfoon is compressor bijna net zo onmisbaar. In dit blog verken ik de rol van

Ondanks de opkomst van AI-bots in de zoektocht naar informatie, is de strijd in de zoekresultatenpagina van Google nog lang niet gestreden. Een belangrijk wapen

Contentclusters (topic-clusters) zijn een krachtig middel voor het versterken van je SEO en het logisch structureren van je content voor bezoekers. We hebben alles wat

E-mailmarketing is een effectieve (en relatief goedkope) manier om je doelgroep te bereiken en je bedrijf te promoten. Maar wat is binnen e-mailmarketing allemaal toegestaan

Leadgeneratie is een belangrijk onderdeel van elke marketingstrategie. Het doel is om potentiële klanten die geïnteresseerd zijn in je producten of diensten, te identificeren en

Het creëren van kwalitatief hoogwaardige en boeiende content is een vak apart. Misschien beschikt jouw marketingafdeling niet over de juiste kennis hiervoor. Of ontbreekt het

Als IT-bedrijf wil jij natuurlijk je merk en producten bekendheid geven. Ook wil je je reputatie veranderen of verbeteren. Daarom zet je public relations (pr)

Wil je hoger ranken in Google? Dan moet je zorgen dat je content en je website tiptop in orde zijn. Maar daarnaast heeft de keuze

Headings zijn belangrijke elementen op webpagina’s: ze bieden zowel lezers als zoekmachines structuur en houvast. De h1-heading is de belangrijkste, en cruciaal voor SEO. Dit
